News

Walk for Brigitte Challenge! Provocarea Celor Zece Milioane de Pași

TotalEnergies Marketing Romania a lansat „Provocarea Celor Zece Milioane de Pași”, o campanie de Employer Branding, prin care, angajații Companiei din cele 3 locații din România, sunt provocați să își îmbunătățească activitatea fizică zilnică.

În perioada ianuarie - aprilie 2023, 111 dintre cei 249 angajați TotalEnergies Marketing Romania, din București, Cristian, Brașov și Ozun, Covasna, vor colabora pentru a atinge obiectivul comun de a înregistra 10.000 de pași/zi. Cele 11 echipe se vor coordona și susține pentru a realiza minim 10 milioane de pași pentru fiecare echipă în parte, până la data limită de 16 aprilie 2023.

Pentru Companie, miza constă în îmbunătățirea nivelului de mișcare zilnică al fiecărui participant. Compania a pregătit premii surpriză pentru participanți, care sunt motivați și de componenta de responsabilitate socială susținută de TotalEnergies Marketing Romania.

Numărul de pași realizat de echipele câștigătoare va fi monetizat și transformat în buget pentru sponsorizarea Sanctuarului Libearty Zărnești, unde TotalEnergies Marketing Romania a adoptat, în 2022, ursulețul Brigitte.

„Sănătatea angajaților și starea lor de bine este o preocupare constantă pentru noi, motiv pentru care ne dorim să îi susținem să fie activi și în timpul petrecut la serviciu, dar și acasă. În cadrul TotalEnergies Marketing Romania încercăm să construim un mediu în care este protejată și promovată sănătatea, alături de siguranța și binele general al angajatului. Această campanie internă a fost gândită pentru a promova lucrul în echipă, a le aminti colegilor noștri de importanța unei vieți active și pentru a dezvolta o ramură a culturii organizaționale în direcția faptelor bune.” afirmă Didier Grimault, Managing Director, TotalEnergies Marketing Romania.

Pentru a consolida cultura organizațională a echipei, TotalEnergies Marketing Romania investește „energie” în programe atractive care să susțină nivelul de bunăstare al angajaților și care să le ofere resursele necesare pentru crearea echilibrului între viața personală și cea profesională.

Micile acțiuni în echipă nu lipsesc din cele trei locații TotalEnergies Marketing Romania. Echipa din Ozun cultivă o livadă proprie și participă la acțiuni ecologice în zonă, echipa din București a organizat o campanie națională de educație rutieră, VIA Creative, iar echipa din Cristian, Brașov a participat la acțiunea de creștere a gradului de conștientizare cu privire la problemele de mediu și la pericolul de dispariție a anumitor specii de păsări, organizat cu ocazia Zilei Mondiale a Mediului.

Din dorința de a susține comunitatea și de a pune bazele unui viitor mai bun, TotalEnergies Marketing Romania dezvoltă constant programe de responsabilitate socială. Compania vizează obiective de responsabilitate socială axate pe mediu, siguranță rutieră, sănătate și valori locale.