Evolutia proiectarii auto pentru a creste economia la carburant si a reduce emisiile de gaze de esapament a dus la construirea de masini mai puternice si mai putin poluante, dar si la cresterea temperaturilor de sub capota.
Astazi, majoritatea producatorilor de echipamente originale (OEM) cer utilizarea unui lichid de frana DOT 3 sau DOT 4 pentru a face fata temperaturilor si conditiilor impuse.
In momentul de fata, organizatiile standard nu lucreaza la noi specificatii.
Si cu toate acestea, fiecare producator de echipamente originale (OEM) lanseaza sau a lansat deja propriile specificatii bazate pe cerintele oficiale ale lichidelor de frana DOT 3 sau DOT 4 si in conditiile unor noi teste si limite severe. Acestea sunt un tip diferit de specificatii pentru lichide de frana DOT 4 + sau Super DOT 4.
Lichide de frana
- Compozitia lichidului de frana
- Modul de actiune al lichidului de frana
- Caracteristicile lichidului de frana
- Tipuri de lichid de frana
- Tendinte
- Service si mentenanta lichid de frana
- Masuri de precautie in folosirea lichidului de frana
- Transportul si depozitarea lichidului de frana
- Miscibilitatea lichidului de frana