Rezultate campanie de vara 2017
News

Rezultate campanie TOTAL Romania 2017

Platesti mai putin, primesti mai mult a fost prima campanie de marketing lansata de TOTAL in 2017. Aceasta s-a desfasurat in perioada 24 iulie - 31 august si s-a axat mai ales pe mediul online.

Pe durata campaniei, bidoanele de 5L insotite de eticheta promotionala au fost disponibile la un pret special. Astfel cumparatorii au platit doar patru litri si au primit cinci la achizitionarea oricarui bidon de lubrifiant Total Quartz de tipul INEO ECS 5W30, INEO MC3 5W30, INEO LONG LIFE 5W30, INEO LONG LIFE 5W30, 9000 ENERGY 5W40, Diesel 7000 10w40, 7000 ENERGY 10W40, INEO MC3 5W40 sau Future NFC5w30.

Ca si cazul campaniei de vara din anul precedent, comunicarea s-a concentrat pe mediul digital si s-a desfasurat atat pe social media, cat si pe site-uri de profil. Rezultatele masurate la finalul campanieie au aratat ca aproximativ cinci milioane de utilizatori au fost atinsi, iar rata de raspuns inregistrata pe Google Search a fost peste media din aceasta categorie (11,94% CTR). 

De asemenea, s-a constatat ca pe mobile campania a avut un rezultat surprinzator din punctul de vedere al click-urilor generate, iar media de varsta a utilizatorilor cu cel mai bun raspuns a fost intre 35 si 40 de ani. 

In magazine, promotia a fost semnalizata prin etichetele speciale aplicate pe bidoanele de ulei Total Quartz de 5 litri aflate in campanie.