Skip to content

Nissan

NISSAN SI TotalEnergies, PARTENERI IN INOVATIE

Nissan si TotalEnergies au construit un parteneriat global de succes prin inovare continua in ultimii 10 ani. Acest lucru a fost reciproc avantajos din cauza faptului ca cele doua companii au adus la un loc expertiza, inalta tehnologie, initiativele de marketing si competitia motorsport pe circuitele de curse din intreaga lume.

NISSAN Genuine Oil, proiectat de TotalEnergies

Nissan Genuine Oils sunt produse create in urma acestui parteneriatului puternic si a colaborarii dintre cele doua companii. Folosind expertiza TotalEnergies, Nissan Genuine Oils sunt lubrifianti obtinuti prin tehnologie avansata, special conceputi pentru a maximiza puterea si performanta vehiculelor Nissan.

Uleiurile de motor Nissan Genuine Oils sunt aprobate si recomandate de Nissan pentru toate motoarele pe benzina si motorina. Aceste uleiuri sunt produse de inalta calitate, cu o vascozitate optimizata pentru a reduce frecarea, mentinand in acelasi timp protectia impotriva uzurii la temperaturi scazute, la pornire. Performantele si protectia corespunzatoare sunt mentinute pe tot parcursul duratei de viata a motorului.

Nissan by TotalEnergies

TotalEnergies, partener tehnic al NISSAN ZEOD RC

Nissan car

In 2014, NISSAN si TotalEnergies au incheiat un parteneriat cu un proiect inovativ si provocator din punct de vedere tehnic: masina de curse NISSAN „ZERO EMISSIONS ON DEMAND” (ZEOD RC).

Zeod

Nissan ZEOD RC a facut istorie in cele 24 de ore de la Le Mans 2014, cand, in timpul calificarilor, a incheiat un tur complet al circuitului legendar de 13,6 km, la viteze specifice masinilor din categoria GT.

Prototipul a atras atentia atunci cand a atins 300 km/h fara a folosi o picatura de benzina. 
Lubrifiantii TotalEnergies furnizati pentru Nissan ZEOD RC au fost realizati la comanda, avand la baza experienta noastra vasta in domeniul sporturilor cu motor.

Uleiul de motor a fost adaptat cerintelor unui motor puternic, de 400 CP, redus in functie de dimensiuni si greutate (3 cilindri, 1,5 litri, 40 kg) si capabil sa functioneze la acelasi nivel cu cel al motoarelor actuale de F1. Fluidul bateriei a asigurat o fiabilitate buna si a imbunatatit performantele motorului.