De ce este uleiul filtrat in timpul procesului de umplere?

De ce este uleiul filtrat in timpul procesului de umplere?

Umplerea unei mașini cu un ulei care are o clasa de poluare foarte scazuta implica investiții semnificative pentru a se asigura ca aceasta proprietate este mentinuta pana la intrarea in circuitul hidraulic, fara garanții absolute in ceea ce priveste rezultatele.

Iata patru faze critice in care exista riscul ca un ulei sa fie poluat, ceea ce inseamna ca este necesara o prudenta deosebita:

  • Uleiul poate fi poluat in timpul productiei din fabrica. Producerea unui ulei foarte curat implica procesarea suplimentara in masini industriale suplimentare.
  • Ambalajul (tamburul, de exemplu) folosit pentru transportul uleiului este expus la solicitari și astfel imbatraneste in timp. Particulele poluante pot intra in ulei. Din acest motiv, uleiul livrat in vrac este mai curat decat uleiul care este ambalat in tobe - nu exista nici o posibilitate de poluare din tambur pentru a intra in ulei.
  • Butoaiele "respira". Pe masura ce temperatura variaza, au loc schimburi intre exteriorul si interiorul tamburului, permițand aerului care contine poluanti sa intre.
  • Exista un alt risc ca uleiul sa fie poluat atunci cand acesta intra in contact cu aerul sau cu componentele de decantare neprotejate, deoarece acesta este transferat din ambalajul sau in circuit.

Prin urmare, este mult mai profitabil și mai eficient sa filtrati uleiul in momentul in care acesta este pus in functiune sau alaturi de circuit, in timp ce masina este in functiune.

In plus, este singurul mod de a se asigura ca nivelul de curatenie cerut de echipament este obtinut.

Este util acest raspuns?