Campanie Total Quartz 2016
News

Campania de toamna Total Quartz

Campanie Total Quartz 2016

28 Noiembrie 2016

Campania marketing de toamna, s-a desfasurat in perioada 10 octombrie - 18 noiembrie 2016 si s-a concentrat pe mediile online, mai ales pe Facebook si Google si mai putin pe site-urile de profil, spre deosebire de 2015.

De trei ani, TOTAL Romania s-a obisnuit sa lanseze doua campanii marketing pe an, una în primavara, care se concentreaza exclusiv pe televiziune, si a doua în toamna, pe mediul online. Anul acesta, structura campaniei s-a schimbat putin fata de cea din 2015. O parte mai mare din buget a fost alocat pentru Facebook si Google. Ca si in anul precedent, campania a vizat si cele mai importante posturi de radio cu acoperire nationala: Kiss FM, Magic FM si Rock FM. În magazine, ea a fost semnalizata la punctele de vanzare prin intermediul afiselor si etichetelor promotionale. Target-ul a ramas acelasi: barbati între 18 si 50 de ani.

„Valoarea premiilor a fost aproape la fel de mare ca anul trecut si am obtinut acelasi rezultat”, a explicat Mihaela Mandrea-Muraru, Directorul Comercial. „Dar una dintre marile diferente a fost ca utilizatorul final a primit pe loc 1 litru de Antigel organic Glacelf Auto Supra la achizitionarea unui bidon de ulei de motor Total Quartz cu eticheta promotionala.”Ulterior, consumatorii care au ales sa înscrie codul promotiei pe pagina online dedicata campaniei au putut sa castige prin tragere la sorti una dintre cele sase console complet echipate cu Playstation PS4, scaun, volan si pedale, una dintre cele trei tablete Apple iPad sau unul dintre cele trei telefoane Apple iPhone 6S. „Pentru vizitatorii paginii noastre de internet, 200 de bidoane Total Quartz au putut fi castigate prin tragere la sorti, fara a fi conditionate de achizitia vreunui produs”.

Marele avantaj al campaniilor digitale este ca rezultatele sunt usor masurabile: numarul de persoane care au vazut publicitatea fiind cunoscut aproape instantaneu. „Pentru a ajunge totusi la majoritatea potentialilor clienti pe acest mediu, procesul ramane unul de lunga durata. Exista si persoane de peste 45 de ani care nu au neaparat acces la internet, de aceea campania la televiziune ramane indispensabila pentru o strategie de marketing performanta”, a precizat Mihaela Mandrea-Muraru.